Skriv ut Skriv ut Textstorlek: Textstorlek 1 Textstorlek 2 Textstorlek 3

Ortiz och Pavey borta mot IFK Göteborg

Inte nog med en svidande derbyförlust mot Djurgården.
Dagen efter kom även beskedet att både Jorge Ortiz och Kenny Pavey missar matchen mot IFK Göteborg på torsdag.

Kenny Pavey fick sitt tredje gula kort och är avstängd.
Jorge Ortiz ådrog sig en bristning i ljumsktrakten och tvingades utgå under andra halvlek.
- Det känns inte som att han spelar. Han släper liksom benet efter sig. Det ser inte bra ut alls. Han ska röntgas i dag, säger AIK-tränaren Björn Wesström efter måndagens träningspass.
Argentinaren riskerar nu att missa resten av vårsäsongen.

Av Carl Juborg
carl.juborg@
expressen.se

Av Anders Borgström
anders.borgstrom@
expressen.se

Publicerat 3 maj 2010
Uppdaterad 3 maj 2010
Tyck till
Det finns 3 kommentarer på artikeln
Kommentera direkt

Bäst att "Gnaget" rycker upp sig nu, snart ska de representera Sverige i Champions League..

Då vet vi det Micke, intresseflaggan svajar ovanligt högt. Fåntratt

hahaha så underbart. råttorna kommer inte ta poäng här heller. efter denna matchen blir hamnar dom sist i tabellen. nä jag är varken ifkare eller djurgårdare.
För att anmäla ett inlägg, klicka på Anmäl inlägg
Henrik RydströmAllsvensk kapten
Daniel KristofferssonFotbollsreporter
Kalle KarlssonPremier League
Johan OrreniusAllsvenskan och landslaget
Nils Montan-LundSuperettan
Johan FyrkFransk fotboll

 
SENASTE NYTT

MEST LÄSTA

Toppbild










Bottenbild